Please use this identifier to cite or link to this item: https://ri.unsam.edu.ar/handle/123456789/2216
Title: De 2004 a 9001 : Diez años que se multiplican por mil.
Authors: Gallegos, Damasia 
Keywords: CENTRO TAREA;OBRAS DE ARTE;TÉCNICAS DE RESTAURACIÓN;PROYECTOS DE CONSERVACIÓN Y RESTAURACIÓN;NORMA ISO 9001:2008;SISTEMA DE GESTIÓN DE LA CALIDAD
Issue Date: Oct-2015
Publisher: Universidad Nacional de San Martín. UNSAM Edita
Source: Gallegos, D. (octubre, 2015). De 2004 a 9001 : Diez años que se multiplican por mil. Anuario TAREA : sección Dossier, 2 (2), pp. 44-52.
Series/Report no.: Anuario TAREA : Diez años de TAREA en la Universidad Nacional de San Martín: legado, realización y proyecto. (octubre 2015), 2 (2)
Abstract: 
Breve recorrido sobre la evolución y el crecimiento del Centro TAREA desde su incorporación a la UNSAM. Descripción de los trabajos de restauración más relevantes durante los diez años, enumerando los distintos proyectos en pintura de caballete, papel, mural y escultura haciendo hincapié en aquellos que fueron significativos para el Instituto. Delineación del proceso de aplicación del Sistema de Gestión de Calidad del Centro TAREA con las Normas ISO 9001: 2008.

Brief report of the evolution and growth of the Centro TAREA since joining the UNSAM. Description of the most important restoration work over the ten years, listing various projects in easel painting, paper art works, mural painting and sculpture with an emphasis on those which were significant for the Institute. Delineation of the process of implementation of management system of quality of the Task Center with ISO 9001: 2008 standards.
Description: 
Artículo de anuario
URI: http://ri.unsam.edu.ar/handle/123456789/2216
ISSN: 2469-0422
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Núm. 2 (2015)

Files in This Item:
File SizeFormat
ANU_IIPC-TAREA_2015_2_44-52.pdf193.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

35
checked on May 3, 2024

Download(s)

18
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons